VRSTNIŠKO POUČEVANJE-PRIMER DOBRE PRAKSE, DRUGI DEL
Projekt: Innovating teaching ideas and methods for the 21th Century
Medvrstniško poučevanje smo pri geografiji/družboslovju izvedli še enkrat; tokrat sta bili učiteljici maturantki geografije Blažka Rupnik in Maja Zajc. Tokratna tema je bila: vodovje v Sloveniji.
Medvrstniško poučevanje smo pri geografiji/družboslovju izvedli še enkrat; tokrat sta bili učiteljici maturantki geografije Blažka Rupnik in Maja Zajc. Tokratna tema je bila: vodovje v Sloveniji.
Maturantki sta izdelali natančen delovni list na novo učno temo. Nato pa sta tokom ure, z razlago in slikovnimi ter grafičnimi prikazi, dijake 2.m, učili o vodovju. Dijaki so spremljali razlago ter reševali delovni list. Maturantki sta jim pomagali z dodatno razlago, če je bilo potrebno.
Medvrstniško poučevanje na relaciji maturant geografije- dijak smeri mehatronik smo izvajali dvakrat. Pokazalo se je kot zanimivo, nekaj "drugačnega"
Vsi smo nekaj pridobili, dijaki programa mehatronik so videli nov način poučevanja, dijaki maturantje so lahko ponovili učno snov na zanimiv način in se soočili s prvimi koraki poučevanja, jaz, kot učiteljica, pa sem videla, da lahko dijaki naredijo marsikaj, če imajo malo spodbude.
Ni komentarjev:
Objavite komentar